Як повернути гроші за неякісне взуття - несподівана порада від експерта

Якщо кажете - воно мені натирає, то вам ніхто гроші не поверне

Як повернути гроші за неякісне взуття - несподівана порада від експерта

Виконавчий директор Союзу споживачів України Максим Несміянов в ефірі телеканалу «Україна 24» дав пораду, як повернути гроші за неякісне взуття.

«Необхідно повертати товар, який був неношений, невикористаний, на ньому збереглися бирки. Ви говорите - не підійшов колір, це є причина повернення. Якщо кажете - воно мені натирає, то вам ніхто гроші не поверне», - зазначив експерт.

Читайте також: Повернути товар, який не підійшов: українцям дали практичну пораду

Однак, за його словами, є вихід із ситуації.

«Можу дати погану пораду, як можна правильно обдурити, за законом. Мене як споживача взагалі не влаштовує, що гарантія на взуття - 30 днів. Споживач купив взуття у червні, ходив до серпня – капці розповзлися. Необхідно повернутися в магазин, купити таке саме взуття, сім днів почекати й з новим чеком повернути старе взуття - і повернути за нього гроші», - заявив Несміянов.

Читайте також: Товари в інтернеті: як безпечно купувати онлайн

Нагадаємо, раніше виконавчий директор Союзу споживачів України Максим Несміянов в ефірі каналу "Україна 24" дав пораду, як повернути до магазину куплений мобільний телефон.

Джерело Україна 24 Теги