"Видаліть всі записи": експерт розповів, як повернути телефон у магазин
Виконавчий директор Союзу споживачів вважає, що закон недосконалий, і іноді його можна обійти

Для того щоб без проблем здати телефон назад у магазин упродовж 14 днів, потрібно зробити так, ніби ним не користувалися, радить виконавчий директор Союзу споживачів України Максим Несміянов.
Про це він сказав в ефірі каналу "Україна 24", відповідаючи на запитання літньої телеглядачки, яка купила кнопковий телефон, але він їй не підійшов.
"Потрібно, щоб хтось із родичів його включив і видалив всі ваші записи та кількість вихідних хвилин. Для чого? Коли ви прийдете до магазину, ви скажете, що подарунок онука не підійшов за кольором. І ви не кажіть, що ним користувалися два дні. Бо якщо ви скажете - закон про захист прав споживачів не дає вам права повернути цей телефон упродовж 14 днів", - сказав експерт.
Читайте також: Повернути товар, який не підійшов: українцям дали практичну пораду
Несміянов порадив, що робити в разі, якщо прийняти товар все-таки відмовляться.
"Просто почистьте всю інформацію. У вас там є фіксація вихідних хвилин... просто видалити це в настройках, і смски, якщо є, або дзвінки - все акуратно видаляєте. І головне - мати паспорт. Якщо не повернуть - нехай оформляють письмову відмову, і за це може бути 10-кратний від вартості товару штраф", - сказав Несміянов.
Читайте також: Товари в інтернеті: як безпечно купувати онлайн
Ведучий дорікнув директору Союзу споживачів у тому, що він "радить громадянам порушувати закон", на що Несімянов відповів, що "ніколи цього не приховував", оскільки закон недосконалий, а він прагне до того, щоб "споживач не нервував і не переживав".
Нагадаємо, радник міністра внутрішніх справ Іван Варченко в ефірі каналу "Україна 24" розповів, що українці все частіше стають жертвами телефонних шахраїв, які намагаються виманити у них гроші під різними приводами.