"Перехід на віддалену роботу - це інвестиція" - Сергій Сінченко (СOO Moneyveo)
У середу, 21 жовтня, в прямому ефірі телеканалу «Україна 24» Сергій Сінченко, СОО Moneyveo, розповів про дистанційну роботу в компанії

У світлі недавнього заклику заступника міністра охорони здоров'я Ірини Микичак «організовувати роботу своїх працівників таким чином, щоб всі ті, хто можуть працювати у віддаленому доступі - працювали в віддаленому доступі» знову актуалізувалося питання про дистанційну роботу.
Про досвід впровадження такого формату в прямому ефірі телеканалу «Україна 24» розповів Сергій Сінченко, СОО Moneyveo. Так, за словами Сергія, для ефективної віддаленої роботи співробітників компанія повинна:
- • Розробити правила і процедури, які регламентують віддалену роботу, і донести їх до всього персоналу. Це забезпечить і впорядкування всіх процесів, і перебування всіх співробітників в єдиному інформаційному полі;
- • Допомогти співробітникам в облаштуванні робочого місця вдома. Це передбачає надання не тільки техніки, але і меблів (доставку якої Moneyveo організувала для колективу), стабільних інтернет-каналів, резервування цих каналів;
- • Організувати і розширити канали комунікації. Для цього будуть потрібні веб-камери, месенджери, корпоративний календар, який допоможе співробітникам розуміти зайнятість колег.
На питання журналістів, чи не несе така робота з організації віддаленої роботи додаткових витрат для бізнесу, Сергій відповів, що її варто розглядати не як витрати, а як інвестиції.
«Дистанційна робота має на увазі оптимізацію офісних приміщень, тому внески в організацію віддаленої роботи окупляться. Наприклад, ми в Moneyveo запустили проект Sharing desk, при якому у співробітника відсутнє фіксоване робоче місце. І фахівець, який сьогодні хоче попрацювати в офісі, заздалегідь його резервує. Наявність такої опції, що дозволяє вибирати, працювати з дому або в офісі, на відміну від тотальної віддаленої роботи, підвищує продуктивність, зменшує вигоряння, підтримує командний дух», - розповідає Сергій.
Більше того, Сінченко впевнений: висока продуктивність співробітників при віддаленому форматі роботі можлива. І приклад Moneyveo це доводить. Звичайно, для її забезпечення необхідно вжити низку заходів. Насамперед - переглянути комунікації співробітників з менеджментом і між собою. У форматі віддаленої роботи вони можуть стати більш інтенсивними, а спілкування має відбуватися на щоденній основі.
Нагадаємо, що раніше на Міжнародній конференції «Online Banking - Час інновацій!» Альона Андронікова, CEO Moneyveo, розповіла, що в компанії часткова дистанційна робота практикувалася і до початку пандемії. А з середини березня 2020 року з введенням карантинних обмежень на дистанційний формат перейшли 95% колективу. "Ми пройшли великий шлях в організації віддаленої роботи співробітників. Ще в 2018 році ми суттєво реінжинірили внутрішні бізнес-процеси з акцентом на автоматизацію, менш ніж через рік вдосконалили IT-інструменти контролю інформаційної безпеки. А в 2020 забезпечили повний Mobility і використання хмарних і веб-технологій. Завдяки цій роботі, ефективним бізнес-процесам і відбудованій корпоративній культурі ми змогли перейти на віддалену роботу буквально за один день. При цьому анітрохи не втративши в продуктивності", - зазначила Альона.